Föreläsning

Idag hade jag en föreläsning av Jan Ramberg som är den som har skrivit två av mina kursböcker. Det var mest repetition men det gjorde ingenting (repetition är kunskapens moder, eller är  det inte så 😉 ) för det var den bästa föreläsning jag har haft på länge! Han var otroligt inspirerande och fick mig att bli sugen på att plugga avtalsrätt! Jag har varit väldigt ointresserad innan och längtat bort från den här kursen som är vår längsta under utbildningen. Men just nu känns det kul och det tack vare honom 🙂 Han hade en väldigt bra berättarröst och gjorde avtalstolkning spännande. Det faktum att han själv verkar gilla ämnet väldigt mycket gjorde att han pratade livligt och tog det på största allvar samtidigt som han skämtade bort det. Verkar det förvirrande? 😉 Synd att vi bara ska ha honom imorgon också.

Published in: on oktober 5, 2010 at 16:35  Comments (1)