Typiskt

Idag var tanken att mamma, pappa, simon och jag skulle sett biofilmen Planet 51. Jag har verkligen längtat efter att se den och av olika anledningar har det dröjt mer än 2 veckor. Vi åkte iväg till heroncity men det var så sjukt mycket människor där och biljetterna var slut 😦  (jag vet vad ni tänker, vi borde ha reserverat. Men det blev inte bestämt förrän i sista stund att vi skulle till heron)

Då var det bara att åka därifrån och vi blev lovade att få hyra film istället, men på vägen hem skulle vi kolla på några bilar också (vi ska äntligen skaffa en till så vi kan bli av med den som inte startar och ha två bilar igen 😀 )

Den första affären hade såklart stängt en minut innan och även den tredje men ett ställe ville ha kunder i alla fall. Simon och jag fastnade genast för en blå cab, men mina föräldrar verkade skeptiska.. Simons kommentar när vi kom dit var: Jaha, vilken bil ska vi lägga i bilen? (han trodde att vi skulle kunna köpa en bil och ta med oss den hem i bilen 🙂 Vad han inte förstod var att våra föräldrar aldrig kan bestämma sig med en gång! 😉 )

Published in: on januari 31, 2010 at 20:02  Comments (3)