Hemma igen

Jag är hemma igen och sitter och kollar på lonely Island och winning med Charlie sheen på youtube.

Tåget hem var inte x2000 så det tog fyra långa timmar att komma hem. Vi kom till centralen kl sju.

Jag kommer att sakna hotellfrukosten för jag älskar att få meloner till frukost! Jag älskar alltid meloner 🙂

20110609-234417.jpg

På rummet hängde en lapp som man kunde sätta upp på dörren för att inte bli störd. Det var ett par herrskor och ett par damskor. Det ska antagligen symbolisera att man har sex så min fråga blir vem som vågar hänga upp en sån lapp?

20110609-234626.jpg

Vi hade tänkt spela minigolf idag men när vi gick ut möttes vi av det berömda göteborgsvädret. Det regnade och minigolfbanan var stängd så vi ändrade våra planer och gick på bio istället. Vi såg den nya x-men filmen som var superbra! Jag trodde inte att den skulle vara något bra eftersom det alltid är svårt att göra en prequel men det här är nog min favorit av x-men filmerna. Historien var bra och den var bra gjord men det jag gillar bäst är nog att man verkligen lär känna karaktärerna, man förstår varför de blir som de blir och varför de handlar som de gör i de andra filmerna.

Published in: on juni 9, 2011 at 23:52  Kommentera